رویه‌های بازگرداندن کالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های عطربازان بوده است و عطربازان در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد . با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید ، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است . 

 

شرایط بازگرداندن کالا

 

استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

 

–  دقت داشته باشید تمامی شرایط بازگشت منوط به باز نشدن سلفون محصول میباشد …

–  اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد …

–  اگر مشتری از خرید خود منصرف شود …

–  اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد ، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد فروش عطربازان تماس گرفته شود و اعلام کنید که از خرید خود منصرف شده اید …

–  پس از دریافت کالا ؛ در تهران ۱ روز ؛ و در شهرستان ها بیش از ۳ روز از ثبت سفارش نگذشته باشد …

    در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش ، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که :

          در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد ،

          از آن استفاده نشده باشد ،

          و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن ، ارسال شود . همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد ، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است …

          لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا ، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد …

 

همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود …

–  اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد …

– آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا ، به خدمات پس از فروش عطربازان اطلاع داده شود …

– در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد ، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به عطربازان بازگردانده شود …

 

کالا را چطور ارسال کنید؟

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید …

–  از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش عطربازان جداً ، خودداری کنید …

– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی جعبه اصلی عطر و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

– فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید . درصورت ارسال با پست پیشتاز ، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید …

– در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید ، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید .  لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد .

– اگر ساکن تهران هستید ، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا ، با عطربازان تمتس بگیرید …

– بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید …

استان تهران – شهر جدید پردیس – فاز ۲ – ابتدای نخلستان ۴ – پلاک ۳۶ واحد ۲ – دفتر پشتیبانی عطربازان – کد پستی : ۱۶۵۹۱۵۸۵۹۳

 

– ملاک عمل و اقدام شرکت ، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش عطربازان است …

 

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

با شماره تلفن ۸۸۹۵۷۸۵۲ – (021) خدمات پس از فروش تماس بگیرید …

و یا پیام خود را در صفحه “ارتباط با ما” برای خدمات پس از فروش ارسال کنید …



لذت خرید از فروشگاه عطر بازان

وبسایت عطربازان در دی ماه سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز نمود . در سال ۱۳۹۳ با هدف گذاری دقیق و برنامه ریزی منسجم جمع آوری مطالب این سایت توسط تیم کارشناسی عطربازان آغاز گردید ، مدیران سایت با اهدافی نظیر سهولت در خرید ، اطلاع رسانی علمی و دقیق ، برقراری ارتباط مستقیم با مصرف کننده نهایی ، معرفی جدیدترین عطرهای روز دنیا ، ایجاد مرجعی کامل و جامع برای عطر و ادکلن و در اختیار گذاشتن قیمتهای لحظه ای برنامه های کوتاه مدت و دراز مدت خود را تدوین نمودند …

راهنما

شماره تماس

۰۲۱-۸۸۹۵۷۸۵۲

شرایط و سوال

شماره تماس

۰۲۱-۸۸۹۵۷۸۵۲